preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vrgorac

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Korisni linkovi

Elektronska prijava do 16. lipnja 2023.g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ARCHITECTS OF OUR SUSTAINABLE WORLD
Autor: Tonći Tolić, 10. 5. 2022.

ARCHITECTS OF OUR SUSTAINABLE WORLD

Projektom želimo implementirati održivi život i razvoj u našem školskom. Partneri obavljaju aktivnosti kao što su ponovno promišljanje, ponovna upotreba, recikliranje. Zajedno razmišljaju kako bi vidjeli kako mogu pridonijeti i poduzeti mjere za poboljšanje održivog razvoja u mjerilima svog neposrednog okruženja i škole. Tako će postati aktivni i produktivni pojedinci u zaštiti prirodnog okoliša.

Partnerske škole su se predstavile, izradile logotipe, plakate i promoviraju projekt koristeći različite Web 2.0 alate.

Sudionici su provesti anketu među učenicima, učiteljima i roditeljima kako bi razumjeli njihovu percepciju održivosti i ključne prioritete kojima se treba baviti tijekom projekta.

Održale su se aktivnosti kao što su održivost vode, energetska održivost, održivost hrane, recikliranje i ponovna upotreba, a dijeli se  i ekološka praksa u školama.

Učenici kroz projektne aktivnosti razvijaju svoje kritičko razmišljanje i vještine rješavanja problema vezanih uz okoliš i održivost. Povećava se njihova svijest o pitanjima kao što su ponovna upotreba i recikliranje.

U projekt su uključeni učenici 4.a razreda s učiteljicom Josipom Šalinović i knjižničarkom Adrianom Turić Erceg.

 

With the project we want to implement sustainable life and development in our school. Partners perform activities such as rethinking, reuse, recycling. They think together to see how they can contribute and take action to improve sustainable development on the scale of their immediate environment and school. Thus they will become active and productive individuals in the protection of the natural environment.

Partner schools presented themselves, created logos, posters and promoted the project using various Web 2.0 tools.

Participants conducted a survey among students, teachers and parents to understand their perceptions of sustainability and the key priorities to be addressed during the project.

Activities such as water sustainability, energy sustainability, food sustainability, recycling and reuse were held, and environmental practice in schools was shared.

Through project activities, students develop their critical thinking and problem-solving skills related to the environment and sustainability. Their awareness of issues such as reuse and recycling is increasing.

The project involves 4th grade students with teacher Josipa Šalinović and librarian Adriana Turić Erceg.

Adriana Turić Erceg






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

ETWINNING PROJEKT WASTE TRANSFORMATION WITH STEM

Projekt se bavi problemom zagađenja okoliša, a glavni cilj je osvijestiti učenike kako doprinijeti očuvanju okoliša recikliranjem i razvrstavanjem otpada.

U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda pod vodstvom učiteljica Antonije Dropulić i Ivane Vujčić te ravnatelj škole Krešimir Kuran. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na linku https://twinspace.etwinning.net/83243/home projekta.

 

Nacionalna oznaka kvalitete

Europska oznaka kvalitete

                              

 

 

Aktivnosti u kojima smo sudjelovali u projektu:

Prva projektna aktivnost bila je izrada i odabir loga među učeničkim radovima svih partnerskih škola. Anketa je bila provedena te je odabran najbolji logo.

 

Naš logo:

Pobjednički logo

Water Day

22. ožujka obilježava se Svjetski dan voda te je učiteljica Ivana Vujčić napravila radionice vezane za ispitivanje svojstava vode na praktičnim primjerima. Učenici su radili pokuse, a poslije toga rješavali radne liatiće.

 

Sakupljanje plastičnih čepova, baterija i papira

Učenici svih razrednih odjela bili su uključeni u sakupljanje papira, baterija i plastičnih čepova. Na posebno naznačenom mjestu u školi postavljene su kutije za papir, spremnici za baterije i kutije za čepove u koje su učenici mogli svakodnevno odlagati željeni otpad. Razred koji skupi najviše kilograma papira je prigodno nagrađen. Sakupljene čepove otkupljuje Udruga oboljelih od leukemije i limfoma te na taj način pomaže oboljelima od malignih bolesti. Na taj način ovaj projekt ima i humanitarnu svrhu.

Recitiranje pjesme o očuvanju okoliša:

Učenici naše škole recitirali su jednu strofu pjesme vezane za očuvanje okoliša. Ostale škole dobile su druge strofe koje je poslije voditeljica projekta objedinila u zajedničko recitiranje pjesme. Ovdje možete vidjeti link u kojem djeca iz naše škole recitiraju jednu strofu pjesme:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pSDFOLxCYzk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0C7TkFbZ11mOeUoVmub7JjsVjtqpsLf9YvT0OjswCO5HE4-uQBs9S9MWc

 

International eTwinning project: Silent Night project

 

Schools from different countries recorded videos of children singing the Christmas Carol Silent Night in their national language.

The purpose was to show the differences and similarities between different nationalities using the Christmas Carol Silent Night which has many language versions with the intention of showing children how different and similar we are at the same time.

https://www.youtube.com/watch?v=ENDA_DABsoY&feature=youtu.be

 

preskoči na navigaciju