preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vrgorac

Login
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Korisni linkovi

Elektronska prijava do 16. lipnja 2023.g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Funny Learning With Flipped Classroom
Autor: Krešimir Kuran, 12. 3. 2021.

Funny Learning With Flipped Classroom

Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.


Funny Learning With Flipped Classroom

Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.

 

Ciljevi ovog projekta su:

- povećati samopouzdanje učenika

- povećati vještine komunikacije i suradnje

- učiti kako učiti

- povećati uspjeh na nastavi

- naučiti pravilno koristiti tehnologiju i alate web 2.0

- imati vještine 21. stoljeća

 

U projektu su sudjelovali učenici petih razreda (Marita Erceg, Leona Šimunović, Mara Gašpar, Lana Rešetar i Iva Jelavić) i učenici od 1. do 4. razreda. pod vodstvom učiteljice Antonija Dropulić.

Zemlje koje su sudjelovale u projektu: Turska, Slovačka, Makedonija, Grčka, Hrvatska, Rumunjska i Albanija.

Video koji prikazuje sudionike projekta: https://www.youtube.com/watch?v=MzcXSKtmicg

Projekt je bio iznimno uspješan i dinamičan. Učenici kao i njihovi mentori su trebali odraditi razne aktivnosti u kojima su naučili mnogo o korištenju web alata, sudjelovali su u zoom kvizovima, naučili izrađivati plakate, učili o zdravoj prehrani, ekologiji, recikliranju itd. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://twinspace.etwinning.net/124221/home

 

 

Aktivnosti u kojima smo sudjelovali:

Učenici su sudjelovali u CodeWeek aktivnostima. Učili su kako kodirati na jednostavan način. Za svoj rad su dobili i potvrdu.

 

 
   

 

 

 

Iduća aktivnost bila je napraviti poster, a glasanjem za postere izabrao se onaj koji će predstavljati cijeli projekt. Naš poster je nakon glasanja izabran kao pobjednički.

 

 
   

 

Mentori svih zemalja sudionica trebali su poslati 3 stvari vezane za njihovu državu, a to su bile:

  1. grad koji ima neku povijesnu vrijednost
  2. tradicionalno jelo te države
  3. zastavu države

Voditeljica projekta Cigdem Arslan napravila je video koji su učenici trebali pogledati te su u 12. mj. 2020. godine sudjelovali u online kvizu na kojem su postigli visoka mjesta.

Video: https://youtu.be/tH_nVirN7Tc

 

 
   

 

 

 

Sljedeća aktivnost bila je zajednički rad tj. trebali su napraviti virtualnu učionicu tako da svatko od sudionika doda samo jednu stvar u učionicu. Ovo je finalni produkt:

 
   

 

 

U 12. mjesecu učenici su trebali svojim prijateljima iz projekta poslati božićne i novogodišnje čestitke. U školi smo organizirali radionicu na kojoj su naši učenici izradili čestitku za svog para iz Turske te smo im poslali kolaže naših uradaka.

 

 

                   
     
 
 
 
   
 
 
 

 

Nakon pauze za zimske praznike, tema je bila zdrava prehrana. Učenici su trebali poslati fotografije njihovih inačica zdravog doručka:

 

 
   

 

Nadalje, u alatu Toontastic učenici su trebali napraviti kratko predavanje na temu po njihovu izboru. Rezultate možete vidjeti na sljedećim poveznicama:

https://www.youtube.com/watch?v=t7ZuFgsHjPs

https://www.youtube.com/watch?v=8k7nzjXgYJ0&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=CzEiqV6pbCY

https://www.youtube.com/watch?v=FTRzMoeZYHA

 

Sljedeća aktivnost bila je izraditi glazbene instrumente od otpadnog materijala npr. boca, čepova, papira, bilo kakve plastike. Marita, Mara i Leona su napravile bubnjeve i gitaru.

 

 

       
   
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U digitalnom alatu Chatterpix učenici su trebali oživjeti likovni uradak na temu očuvanja okoliša  s prigodnim sloganom. Njihove uratke možete vidjeti i poslušati na sljedećim poveznicama:

https://www.youtube.com/watch?v=dpYxRN0H0BQ

https://www.youtube.com/watch?v=bR9rvIkMt24

https://www.youtube.com/watch?v=3bVkIzxSSdQ

Posljednja aktivnost bila je napisati stranicu priče u alatu Storyjumper. Tema su bila zanimanja. Naslov knjige „When I grow up, I want to be“. Aktivnost je osmišljena tako da cijelu priču prati jedna djevojčica koja istražuje zanimanja i traži ono koje bi moglo biti najzanimljivije za nju. Učenica Mara Gašpar zajedno s učiteljicom Antonijom Dropulić osmislila je zanimanje turističkog vodiča te ga uklopila u priču.

Poveznica cijele priče: https://www.storyjumper.com/book/read/98842016/OUR-STORIES

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

ETWINNING PROJEKT WASTE TRANSFORMATION WITH STEM

Projekt se bavi problemom zagađenja okoliša, a glavni cilj je osvijestiti učenike kako doprinijeti očuvanju okoliša recikliranjem i razvrstavanjem otpada.

U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda pod vodstvom učiteljica Antonije Dropulić i Ivane Vujčić te ravnatelj škole Krešimir Kuran. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na linku https://twinspace.etwinning.net/83243/home projekta.

 

Nacionalna oznaka kvalitete

Europska oznaka kvalitete

                              

 

 

Aktivnosti u kojima smo sudjelovali u projektu:

Prva projektna aktivnost bila je izrada i odabir loga među učeničkim radovima svih partnerskih škola. Anketa je bila provedena te je odabran najbolji logo.

 

Naš logo:

Pobjednički logo

Water Day

22. ožujka obilježava se Svjetski dan voda te je učiteljica Ivana Vujčić napravila radionice vezane za ispitivanje svojstava vode na praktičnim primjerima. Učenici su radili pokuse, a poslije toga rješavali radne liatiće.

 

Sakupljanje plastičnih čepova, baterija i papira

Učenici svih razrednih odjela bili su uključeni u sakupljanje papira, baterija i plastičnih čepova. Na posebno naznačenom mjestu u školi postavljene su kutije za papir, spremnici za baterije i kutije za čepove u koje su učenici mogli svakodnevno odlagati željeni otpad. Razred koji skupi najviše kilograma papira je prigodno nagrađen. Sakupljene čepove otkupljuje Udruga oboljelih od leukemije i limfoma te na taj način pomaže oboljelima od malignih bolesti. Na taj način ovaj projekt ima i humanitarnu svrhu.

Recitiranje pjesme o očuvanju okoliša:

Učenici naše škole recitirali su jednu strofu pjesme vezane za očuvanje okoliša. Ostale škole dobile su druge strofe koje je poslije voditeljica projekta objedinila u zajedničko recitiranje pjesme. Ovdje možete vidjeti link u kojem djeca iz naše škole recitiraju jednu strofu pjesme:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pSDFOLxCYzk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0C7TkFbZ11mOeUoVmub7JjsVjtqpsLf9YvT0OjswCO5HE4-uQBs9S9MWc

 

International eTwinning project: Silent Night project

 

Schools from different countries recorded videos of children singing the Christmas Carol Silent Night in their national language.

The purpose was to show the differences and similarities between different nationalities using the Christmas Carol Silent Night which has many language versions with the intention of showing children how different and similar we are at the same time.

https://www.youtube.com/watch?v=ENDA_DABsoY&feature=youtu.be

 

preskoči na navigaciju