preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vrgorac

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Korisni linkovi

Elektronska prijava do 16. lipnja 2023.g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„GENERATIONS GROWING UP WITH BOOKS“
Autor: Tonći Tolić, 21. 5. 2024.

„GENERATIONS GROWING UP WITH BOOKS“

JOŠ JEDAN USPJEŠNO REALIZIRAN e TWINNING PROJEKT U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Generacije odrastaju uz knjige je e Twinnig projekt ostvaren ove školske godine u koordinaciji školske knjižničarke Adriane Turić Erceg i učiteljice iz Turske Sunduz Cakmak.

U projektu su sudjelovali učenici koji pohađaju izvannastavnu družinu Mladi knjižničari i učenici 1.a razreda s razrednom učiteljicom Stankom Bašić i brojne škole iz Turske. Ovim projektom željeli smo kod naših učenika postići da steknu naviku čitanja tijekom nastave i u slobodno vrijeme, razviti kod njih kulturu čitanja. Cilj je i ispitati kod učenika razloge nečitanja knjiga kako bismo otklonili sve ono to sprječava čitanje. Uključili smo i obitelj s ciljem da obitelj postane uzor učenicima u polju čitanja te da im čitanje zajedničkim snagama postane životni stil. Čitanje razvija vještine razmišljanja, pisanja, rješavanja problema, potiče maštu i kreativnost, obogaćuje rječnik.

Partnerske škole su se predstavile uz pomoć digitalnih alata izradom prigodnih videa i avatara te sudjelujući na online susretima učitelja i učenika. Pripremili su plakate i logotipe te promovirali projekt koristeći različite Web 2.0 alate. Brojnim aktivnostima poput čitanja na glas, obilježavanja Svjetskog dana autorskih prava, dana knjižnica, posjete gradskim knjižnicama, intervjuima s knjižničarima i članovima obitelji, izradom e knjiga, istraživanjem lokalnih narodnih priča i junaka, predstavljanjem knjiga, pisanjem pisma omiljenom liku, izradom straničnika, knjige poezije, čitanjem s obitelji i brojnim drugim, učenici su shvatili dobrobiti čitanja i zavoljeli čitanje i knjižnice. Svojim primjerom će otvoriti put kulturi čitanja i budućim naraštajima.

Uživali smo u radionicama i upoznavanju drugih kultura te stekli nova prijateljstva i nove spoznaje važne za našu budućnost.

Adriana Turić Erceg

 

ANOTHER SUCCESSFULLY IMPLEMENTED e TWINNING PROJECT IN THE SCHOOL LIBRARY

Generations Growing Up With Books is an e Twinnig project realized this school year in the coordination of school librarian Adriana Turić Erceg and teacher from Turkey Sunduz Cakmak.

Students attending the extracurricular group Young Librarians and 1st grade students with class teacher Stanka Bašić and numerous schools from Turkey participated in the project. With this project, we wanted our students to acquire the habit of reading during classes and in their free time, to develop a culture of reading in them. The goal is also to examine the reasons for students not reading books in order to remove all that prevents them from reading. We also included the family with the aim that the family becomes a role model for students in the field of reading and that reading together becomes a lifestyle for them. Reading develops thinking, writing, and problem-solving skills, stimulates imagination and creativity, and enriches vocabulary.

Partner schools presented themselves with the help of digital tools by creating appropriate videos and avatars and participating in online meetings between teachers and students. They prepared posters and logos and promoted the project using various Web 2.0 tools. Numerous activities such as reading aloud, celebrating World Copyright Day, Library Day, visiting city libraries, interviews with librarians and family members, making e-books, researching local folk tales and heroes, presenting books, writing a letter to a favorite character, making pages, books poetry, reading with family and many others, the students realized the benefits of reading and fell in love with reading and libraries. With his example, he will pave the way for reading culture and for future generations.

We enjoyed the workshops and getting to know other cultures and gained new friendships and new knowledge important for our future.

Adriana Turić Erceg

 

 

„I'M GOOD AND HAPPY WITH MY SCHOOL“

e Twinning project

Ovaj projekt proveden je tijekom školske 2023./2024. godine u koordinaciji školske knjižničarke Adriane Turić Erceg i partnerice iz Turske učiteljice Sunduz Cakmak. U projektnim aktivnostima sudjelovali su učenici koji pohađaju izvannastavnu družinu Mladi knjižničari OŠ Vrgorac.

Tema  dobrobiti se odnosi na to je li pojedinac svjestan svojih životnih ciljeva, svojih potencijala i kvalitete svoga odnosa s drugim pojedincima. Dobrobit učenika je psihološko, kognitivno, socijalno i fizičko funkcioniranje i vještine koje su učenicima potrebne za sretan i ispunjen život. Našim projektom želimo podržati fizičke, emocionalne, socijalne i kognitivne potrebe naših učenika, pozitivno doprinijeti njihovom razvoju i doprinijeti odgoju sretnih pojedinaca koji se mogu ostvariti, temeljenih na Maslowljevoj hijerarhiji potreba.

Pored naše škole u projektu je sudjelovalo 9 škola iz Turske te po 1 škola iz Slovačke, Jordana, Italije i Poljske.

Partnerske škole su se predstavile i promovirale projekt koristeći izradu logotipa plakata i razne web2 alate. Sudionici su provodili ankete među učenicima, učiteljima i roditeljima kako bi saznali kakva je njihova percepcija dobrobiti i ključnih prioriteta kojima se treba pozabaviti tijekom projekta. U okviru LifeCompa održavale su  se aktivnosti pod nazivom Tjelesna dobrobit, Kognitivna dobrobit, Emocionalna dobrobit i Socijalna dobrobit te su se dijelile dobre prakse u školama.

Projektom smo ostvarili očekivane rezultate kao što su:  razvijanje pozitivnih osjećaja prema svojim školama, poboljšanje fizičkih, kognitivnih, emocionalnih i socijalnih vještina učenika.

Zahvaljujući suradnji učenika i roditelja, učenici su kvalitetno provodili vrijeme sa svojim roditeljima te stekli  sposobnost korištenja Web 2.0 alata i poboljšanje  vještina korištenja stranog jezika. Učitelji su stekli nova znanja, vještine i metode na međunarodnoj razini, čime su ojačali svoje profesionalne profile.

Adriana Turić Erceg

 

„I'M GOOD AND HAPPY WITH MY SCHOOL“

e Twinning project

This project was implemented during the 2023/2024 school year. In the coordination of school librarian Adriana Turić Erceg and her partner from Turkey, teacher Sunduz Cakmak. Students who attend the extracurricular group Young Librarians of Vrgorac Primary School participated in the project activities.

The topic of well-being refers to whether an individual is aware of his life goals, his potential and the quality of his relationship with other individuals. Student well-being is the psychological, cognitive, social and physical functioning and skills that students need for a happy and fulfilling life. With our project, we want to support the physical, emotional, social and cognitive needs of our students, contribute positively to their development and contribute to the education of happy individuals who can be fulfilled, based on Maslow's hierarchy of needs.

In addition to our school, 9 schools from Turkey and 1 school each from Slovakia, Jordan, Italy and Poland participated in the project.

Partner schools presented themselves and promoted the project using poster logos and various web2 tools. Participants conducted surveys among students, teachers and parents to find out their perceptions of well-being and key priorities to be addressed during the project. As part of LifeComp, activities were held under the name Physical well-being, Cognitive well-being, Emotional well-being and Social well-being, and good practices were shared in schools.

With the project, we achieved the expected results, such as: developing positive feelings towards our schools, improving the physical, cognitive, emotional and social skills of students.

Thanks to the cooperation of students and parents, students spent quality time with their parents and acquired the ability to use Web 2.0 tools and improve their foreign language skills. Teachers acquired new knowledge, skills and methods at the international level, thereby strengthening their professional profiles.

Adriana Turić Erceg

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju