preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vrgorac

Login
Tražilica
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Korisni linkovi

Elektronska prijava do 16. lipnja 2023.g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vijesti
e TWINNING PROJEKT „GENERACIJE ODRASTAJU UZ KNJIGE“
Tonći Tolić / datum: 12. 6. 2024. 19:16

e TWINNING PROJEKT „GENERACIJE ODRASTAJU UZ KNJIGE“

U rujnu 2023., tek što su krenuli u školu, učenici 1.a razreda postali su sudionici međunarodnog eTwinnning projekta pod nazivom „Generation Growing Up with Books. Ovaj  e Twinning projekt ostvaren je u koordinaciji školske knjižničarke Adriane Turić Erceg i učiteljice iz Turske Sunduz Cakmak.

Sudjelujući u projektu učenici su razvijali svoje samopouzdanje, kritičko mišljenje te razmjenjivali iskustva.

Na samome početku nastavne godine roditelji su upoznati s  ciljem i zadatcima projekta te su im objašnjene aktivnosti u kojima su njihovi školarci sudjelovali.

Roditelji su također sudjelovali u nekim aktivnostima, a sve s ciljem da postanu uzor svojoj djeci te stvore pozitivne, motivacijske poticaje za čitanje.

Tijekom projekta sudjelovali smo u mnoštvu veselih, zajedničkih aktivnosti s ostalim sudionicima i našu nastavu učinili zanimljivom i kreativnom.

Izradili smo razrednu maskotu ˝ Mudru sovu ˝, pravili straničnike, postali članovi školske knjižnice, posjetili Gradsku knjižnicu i intervjuirali ravnateljicu, ukrašavali pano projektnim zadatcima, čitali s roditeljima, upoznali se sa opasnostima na internetu, sudjelovali u webinaru s učenicima iz Turske i još niz ostalih aktivnosti.

Među zanimljivijim aktivnostima izdvojili bismo  Storybook on ˝ The Importance of Water ˝ i ˝ Newspaper of Fairy Tale Heroes in Our Culture˝.

Stvarali smo naše avatare, pisali pisma narodnim junacima, pisali pjesme i čitali ih na engleskom.

Ovim smo projektom željeli, sebi i drugima, ukazati na važnost čitalačke pismenosti, važnost razvoja jezičnih i kognitivnih sposobnosti te bogaćenje osobnog rječnika.

Željeli smo osvijestiti  ljepotu čitanja i vrijednosti knjiga kao zalog za budućnost.

Radom na ovome projektu razvili smo nove digitalne vještine, primijenili pravila ponašanja na internetu, poboljšali komunikacijske vještine, učili o svijetu oko nas, razvijali  maštu i kreativnost, zabavljali se, opuštali i smijali  te pratili vlastiti napredak. Za svoj smo rad, na kraju projekta, dobili i certifikate kao podsjetnik na uloženi trud i ostvareni uspjeh.

Veselimo se sudjelovanju u nekim novim projektima.

                                                                                      Učiteljica Stanka Bašić


[OPŠIRNIJE]



„GENERATIONS GROWING UP WITH BOOKS“
Tonći Tolić / datum: 21. 5. 2024. 14:47

„GENERATIONS GROWING UP WITH BOOKS“

JOŠ JEDAN USPJEŠNO REALIZIRAN e TWINNING PROJEKT U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Generacije odrastaju uz knjige je e Twinnig projekt ostvaren ove školske godine u koordinaciji školske knjižničarke Adriane Turić Erceg i učiteljice iz Turske Sunduz Cakmak.

U projektu su sudjelovali učenici koji pohađaju izvannastavnu družinu Mladi knjižničari i učenici 1.a razreda s razrednom učiteljicom Stankom Bašić i brojne škole iz Turske. Ovim projektom željeli smo kod naših učenika postići da steknu naviku čitanja tijekom nastave i u slobodno vrijeme, razviti kod njih kulturu čitanja. Cilj je i ispitati kod učenika razloge nečitanja knjiga kako bismo otklonili sve ono to sprječava čitanje. Uključili smo i obitelj s ciljem da obitelj postane uzor učenicima u polju čitanja te da im čitanje zajedničkim snagama postane životni stil. Čitanje razvija vještine razmišljanja, pisanja, rješavanja problema, potiče maštu i kreativnost, obogaćuje rječnik.

Partnerske škole su se predstavile uz pomoć digitalnih alata izradom prigodnih videa i avatara te sudjelujući na online susretima učitelja i učenika. Pripremili su plakate i logotipe te promovirali projekt koristeći različite Web 2.0 alate. Brojnim aktivnostima poput čitanja na glas, obilježavanja Svjetskog dana autorskih prava, dana knjižnica, posjete gradskim knjižnicama, intervjuima s knjižničarima i članovima obitelji, izradom e knjiga, istraživanjem lokalnih narodnih priča i junaka, predstavljanjem knjiga, pisanjem pisma omiljenom liku, izradom straničnika, knjige poezije, čitanjem s obitelji i brojnim drugim, učenici su shvatili dobrobiti čitanja i zavoljeli čitanje i knjižnice. Svojim primjerom će otvoriti put kulturi čitanja i budućim naraštajima.

Uživali smo u radionicama i upoznavanju drugih kultura te stekli nova prijateljstva i nove spoznaje važne za našu budućnost.

Adriana Turić Erceg

 

ANOTHER SUCCESSFULLY IMPLEMENTED e TWINNING PROJECT IN THE SCHOOL LIBRARY

Generations Growing Up With Books is an e Twinnig project realized this school year in the coordination of school librarian Adriana Turić Erceg and teacher from Turkey Sunduz Cakmak.

Students attending the extracurricular group Young Librarians and 1st grade students with class teacher Stanka Bašić and numerous schools from Turkey participated in the project. With this project, we wanted our students to acquire the habit of reading during classes and in their free time, to develop a culture of reading in them. The goal is also to examine the reasons for students not reading books in order to remove all that prevents them from reading. We also included the family with the aim that the family becomes a role model for students in the field of reading and that reading together becomes a lifestyle for them. Reading develops thinking, writing, and problem-solving skills, stimulates imagination and creativity, and enriches vocabulary.

Partner schools presented themselves with the help of digital tools by creating appropriate videos and avatars and participating in online meetings between teachers and students. They prepared posters and logos and promoted the project using various Web 2.0 tools. Numerous activities such as reading aloud, celebrating World Copyright Day, Library Day, visiting city libraries, interviews with librarians and family members, making e-books, researching local folk tales and heroes, presenting books, writing a letter to a favorite character, making pages, books poetry, reading with family and many others, the students realized the benefits of reading and fell in love with reading and libraries. With his example, he will pave the way for reading culture and for future generations.

We enjoyed the workshops and getting to know other cultures and gained new friendships and new knowledge important for our future.

Adriana Turić Erceg

 

 

„I'M GOOD AND HAPPY WITH MY SCHOOL“

e Twinning project

Ovaj projekt proveden je tijekom školske 2023./2024. godine u koordinaciji školske knjižničarke Adriane Turić Erceg i partnerice iz Turske učiteljice Sunduz Cakmak. U projektnim aktivnostima sudjelovali su učenici koji pohađaju izvannastavnu družinu Mladi knjižničari OŠ Vrgorac.

Tema  dobrobiti se odnosi na to je li pojedinac svjestan svojih životnih ciljeva, svojih potencijala i kvalitete svoga odnosa s drugim pojedincima. Dobrobit učenika je psihološko, kognitivno, socijalno i fizičko funkcioniranje i vještine koje su učenicima potrebne za sretan i ispunjen život. Našim projektom želimo podržati fizičke, emocionalne, socijalne i kognitivne potrebe naših učenika, pozitivno doprinijeti njihovom razvoju i doprinijeti odgoju sretnih pojedinaca koji se mogu ostvariti, temeljenih na Maslowljevoj hijerarhiji potreba.

Pored naše škole u projektu je sudjelovalo 9 škola iz Turske te po 1 škola iz Slovačke, Jordana, Italije i Poljske.

Partnerske škole su se predstavile i promovirale projekt koristeći izradu logotipa plakata i razne web2 alate. Sudionici su provodili ankete među učenicima, učiteljima i roditeljima kako bi saznali kakva je njihova percepcija dobrobiti i ključnih prioriteta kojima se treba pozabaviti tijekom projekta. U okviru LifeCompa održavale su  se aktivnosti pod nazivom Tjelesna dobrobit, Kognitivna dobrobit, Emocionalna dobrobit i Socijalna dobrobit te su se dijelile dobre prakse u školama.

Projektom smo ostvarili očekivane rezultate kao što su:  razvijanje pozitivnih osjećaja prema svojim školama, poboljšanje fizičkih, kognitivnih, emocionalnih i socijalnih vještina učenika.

Zahvaljujući suradnji učenika i roditelja, učenici su kvalitetno provodili vrijeme sa svojim roditeljima te stekli  sposobnost korištenja Web 2.0 alata i poboljšanje  vještina korištenja stranog jezika. Učitelji su stekli nova znanja, vještine i metode na međunarodnoj razini, čime su ojačali svoje profesionalne profile.

Adriana Turić Erceg

 

„I'M GOOD AND HAPPY WITH MY SCHOOL“

e Twinning project

This project was implemented during the 2023/2024 school year. In the coordination of school librarian Adriana Turić Erceg and her partner from Turkey, teacher Sunduz Cakmak. Students who attend the extracurricular group Young Librarians of Vrgorac Primary School participated in the project activities.

The topic of well-being refers to whether an individual is aware of his life goals, his potential and the quality of his relationship with other individuals. Student well-being is the psychological, cognitive, social and physical functioning and skills that students need for a happy and fulfilling life. With our project, we want to support the physical, emotional, social and cognitive needs of our students, contribute positively to their development and contribute to the education of happy individuals who can be fulfilled, based on Maslow's hierarchy of needs.

In addition to our school, 9 schools from Turkey and 1 school each from Slovakia, Jordan, Italy and Poland participated in the project.

Partner schools presented themselves and promoted the project using poster logos and various web2 tools. Participants conducted surveys among students, teachers and parents to find out their perceptions of well-being and key priorities to be addressed during the project. As part of LifeComp, activities were held under the name Physical well-being, Cognitive well-being, Emotional well-being and Social well-being, and good practices were shared in schools.

With the project, we achieved the expected results, such as: developing positive feelings towards our schools, improving the physical, cognitive, emotional and social skills of students.

Thanks to the cooperation of students and parents, students spent quality time with their parents and acquired the ability to use Web 2.0 tools and improve their foreign language skills. Teachers acquired new knowledge, skills and methods at the international level, thereby strengthening their professional profiles.

Adriana Turić Erceg

 

 


[OPŠIRNIJE]



Our Mission is to Save
Tonći Tolić / datum: 27. 6. 2023. 11:42

Our Mission is to Save

U suradnji s partnerima iz Turske (H. Mustafa ÇAKMAK) ove školske godine knjižničarka Adriana Turić Erceg pokrenula je i koordinirala e Twinning projekt pod nazivom Our Mission is to Save. Uključeni su bili učenici koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Mladi knjižničari te učenici 4.a i 4.b razreda s učiteljicama Milom Šalinović-Karaulom i Anom Grljušić. Sudjelovale su škole iz Turske, Sjeverne Makedonije te još dvije škole iz Hrvatske.

Naša misija je štedjeti jer su mnogi resursi u svijetu ograničeni. Ovi ograničeni resursi ne bi se trebali uzalud trošiti. Pogotovo voda, energija, hrana, koji su vrlo važni za ljudski život. Nekontrolirano trošenje ovih resursa dovest će jednoga dana do posljedica da ćemo ostati bez tih resursa. Stoga bismo svakako trebali biti oprezni i štedljivi pri korištenju ovih resursa. Osim toga, važno je  uštedjeti i vrijeme. Mi ljudi moramo učinkovito koristiti svoje resurse. Stoga našim projektom želimo podići svijest o štednji kako u našoj okolini tako i među našim učenicima, usmjeriti ih da se osvijeste o štednji, da štednja postane način života i kod učenika razvijati vještine kreativnog mišljenja.

Tijekom trajanja projekta ove školske godine odradili smo brojne radionice od recikliranih materijala i otpada, naučili puno, obilježili neke važne nadnevke, a koristili smo i brojne digitalne alate u radu. Projekt je ispunio sva očekivanja, donio nam osim znanja i nova iskustva i prijateljstva.

Hvala svim sudionicima!

Adniana Turić Erceg


[OPŠIRNIJE]



STOTI DAN ŠKOLE
Krešimir Kuran / datum: 12. 6. 2023. 10:24

Stoti dan škole projekt je koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Na nacionalnoj razini obilježavamo ga ostvarujući cilj projekta: okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti istražiti broj 100.

 

The hundredth day of school is a project that is celebrated traditionally in many European countries. At the national level, we celebrate it by realizing the goal of the project: to gather students and teachers of elementary schools who are ready to celebrate this day at school through selected contents at the national/local/international level. The day is designed as a day without school textbooks to explore the number 100 through games and cross-curricular correlations and activities.


[OPŠIRNIJE]



RSS


 

ETWINNING PROJEKT WASTE TRANSFORMATION WITH STEM

Projekt se bavi problemom zagađenja okoliša, a glavni cilj je osvijestiti učenike kako doprinijeti očuvanju okoliša recikliranjem i razvrstavanjem otpada.

U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda pod vodstvom učiteljica Antonije Dropulić i Ivane Vujčić te ravnatelj škole Krešimir Kuran. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na linku https://twinspace.etwinning.net/83243/home projekta.

 

Nacionalna oznaka kvalitete

Europska oznaka kvalitete

                              

 

 

Aktivnosti u kojima smo sudjelovali u projektu:

Prva projektna aktivnost bila je izrada i odabir loga među učeničkim radovima svih partnerskih škola. Anketa je bila provedena te je odabran najbolji logo.

 

Naš logo:

Pobjednički logo

Water Day

22. ožujka obilježava se Svjetski dan voda te je učiteljica Ivana Vujčić napravila radionice vezane za ispitivanje svojstava vode na praktičnim primjerima. Učenici su radili pokuse, a poslije toga rješavali radne liatiće.

 

Sakupljanje plastičnih čepova, baterija i papira

Učenici svih razrednih odjela bili su uključeni u sakupljanje papira, baterija i plastičnih čepova. Na posebno naznačenom mjestu u školi postavljene su kutije za papir, spremnici za baterije i kutije za čepove u koje su učenici mogli svakodnevno odlagati željeni otpad. Razred koji skupi najviše kilograma papira je prigodno nagrađen. Sakupljene čepove otkupljuje Udruga oboljelih od leukemije i limfoma te na taj način pomaže oboljelima od malignih bolesti. Na taj način ovaj projekt ima i humanitarnu svrhu.

Recitiranje pjesme o očuvanju okoliša:

Učenici naše škole recitirali su jednu strofu pjesme vezane za očuvanje okoliša. Ostale škole dobile su druge strofe koje je poslije voditeljica projekta objedinila u zajedničko recitiranje pjesme. Ovdje možete vidjeti link u kojem djeca iz naše škole recitiraju jednu strofu pjesme:

 

https://www.youtube.com/watch?v=pSDFOLxCYzk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0C7TkFbZ11mOeUoVmub7JjsVjtqpsLf9YvT0OjswCO5HE4-uQBs9S9MWc

 

International eTwinning project: Silent Night project

 

Schools from different countries recorded videos of children singing the Christmas Carol Silent Night in their national language.

The purpose was to show the differences and similarities between different nationalities using the Christmas Carol Silent Night which has many language versions with the intention of showing children how different and similar we are at the same time.

https://www.youtube.com/watch?v=ENDA_DABsoY&feature=youtu.be

 

preskoči na navigaciju