preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vrgorac

Login
Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Forum
Arhiva dokumenata
Brojač posjeta
Korisni linkovi

Elektronska prijava do 16. lipnja 2023.g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus + projekt „NEXT GENERATION DIGITAL LEARNING“ – održan 3. LTT sastanak u Diyarbakiru, Turska
Autor: Krešimir Kuran, 9. 11. 2022.

Četvero učitelja iz OŠ Vrgorac Antonija Dropulić, Mone Ademi, Adriana Turić Erceg i Krešimir Kuran sudjelovali su od 31. listopada do 4. studenoga na 3. LTT sastanku u sklopu projekta „Next Generation Digital Learning“ u turskom gradu Diyarbakiru gostujući u cijelom nizu škola u okrugu Çinar.
Učitelji iz naše škole kao i škole iz Portugala te još jedne turske škole obišli su jednu novootvorenu Umjetničku školu Çinar Bilim ve Sanat Merkezi, sudjelovali na satovima Povijesti i Geografije u Srednjoj školi Cinar Anadolu Lisesi kao i na satu Engleskoga jezika u Osnovnoj školi Beşpinar Ortaokulu. U sklopu Osnovne škole Beşpinar Ortaokulu obišli su i vrtić. Obzirom da okrug Çinar čini 1200 škola, učitelji su također obišli STEM centar te sudjelovali na predavanju o sinkronim i asinkronim načinima poučavanja.


Važno je primijetiti kako je svaka učionica u turskim školama opremljena pametnim pločama, no internetska veza nije omogućena učenicima pa tako nailaze na razne probleme prilikom rada s digitalnim alatima. Učitelji u Turskoj uz pametnu ploču imaju pristup pripremljenim lekcijama za obradu novog gradiva kao i ponavljanje te im je na taj način uvelike olakšan rad s djecom u modernom dobu.
Prilikom obilaska navedenih škola učitelji su imali priliku razgovarati s mnogobrojnim učiteljima i ravnateljima te su izmijenili iskustva rada s djecom i poteškoćama na koje nailaze. Turski obrazovni sustav uvelike se razlikuje od hrvatskoga kako u broju učenika u razredu tako i u načinu ocjenjivanja i testiranja.
Domaćini su sudionike projekta upoznali s kulturnim i povijesnim znamenitostima njihova grada Diyarbakira kao i s ljepotama i poviješću drevnih gradova Mardina i Dare na području Mezopotamije.




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju