2022-05-10 16:45:13

ARCHITECTS OF OUR SUSTAINABLE WORLD

ARCHITECTS OF OUR SUSTAINABLE WORLD

Projektom želimo implementirati održivi život i razvoj u našem školskom. Partneri obavljaju aktivnosti kao što su ponovno promišljanje, ponovna upotreba, recikliranje. Zajedno razmišljaju kako bi vidjeli kako mogu pridonijeti i poduzeti mjere za poboljšanje održivog razvoja u mjerilima svog neposrednog okruženja i škole. Tako će postati aktivni i produktivni pojedinci u zaštiti prirodnog okoliša.

Partnerske škole su se predstavile, izradile logotipe, plakate i promoviraju projekt koristeći različite Web 2.0 alate.

Sudionici su provesti anketu među učenicima, učiteljima i roditeljima kako bi razumjeli njihovu percepciju održivosti i ključne prioritete kojima se treba baviti tijekom projekta.

Održale su se aktivnosti kao što su održivost vode, energetska održivost, održivost hrane, recikliranje i ponovna upotreba, a dijeli se  i ekološka praksa u školama.

Učenici kroz projektne aktivnosti razvijaju svoje kritičko razmišljanje i vještine rješavanja problema vezanih uz okoliš i održivost. Povećava se njihova svijest o pitanjima kao što su ponovna upotreba i recikliranje.

U projekt su uključeni učenici 4.a razreda s učiteljicom Josipom Šalinović i knjižničarkom Adrianom Turić Erceg.

 

With the project we want to implement sustainable life and development in our school. Partners perform activities such as rethinking, reuse, recycling. They think together to see how they can contribute and take action to improve sustainable development on the scale of their immediate environment and school. Thus they will become active and productive individuals in the protection of the natural environment.

Partner schools presented themselves, created logos, posters and promoted the project using various Web 2.0 tools.

Participants conducted a survey among students, teachers and parents to understand their perceptions of sustainability and the key priorities to be addressed during the project.

Activities such as water sustainability, energy sustainability, food sustainability, recycling and reuse were held, and environmental practice in schools was shared.

Through project activities, students develop their critical thinking and problem-solving skills related to the environment and sustainability. Their awareness of issues such as reuse and recycling is increasing.

The project involves 4th grade students with teacher Josipa Šalinović and librarian Adriana Turić Erceg.

Adriana Turić Erceg


Osnovna škola "Vrgorac"