2021-03-12 07:34:41

Funny Learning With Flipped Classroom

Funny Learning With Flipped Classroom

Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.

Funny Learning With Flipped Classroom

Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.

 

Ciljevi ovog projekta su:

- povećati samopouzdanje učenika

- povećati vještine komunikacije i suradnje

- učiti kako učiti

- povećati uspjeh na nastavi

- naučiti pravilno koristiti tehnologiju i alate web 2.0

- imati vještine 21. stoljeća

 

U projektu su sudjelovali učenici petih razreda (Marita Erceg, Leona Šimunović, Mara Gašpar, Lana Rešetar i Iva Jelavić) i učenici od 1. do 4. razreda. pod vodstvom učiteljice Antonija Dropulić.

Zemlje koje su sudjelovale u projektu: Turska, Slovačka, Makedonija, Grčka, Hrvatska, Rumunjska i Albanija.

Video koji prikazuje sudionike projekta: https://www.youtube.com/watch?v=MzcXSKtmicg

Projekt je bio iznimno uspješan i dinamičan. Učenici kao i njihovi mentori su trebali odraditi razne aktivnosti u kojima su naučili mnogo o korištenju web alata, sudjelovali su u zoom kvizovima, naučili izrađivati plakate, učili o zdravoj prehrani, ekologiji, recikliranju itd. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://twinspace.etwinning.net/124221/home

 

 

Aktivnosti u kojima smo sudjelovali:

Učenici su sudjelovali u CodeWeek aktivnostima. Učili su kako kodirati na jednostavan način. Za svoj rad su dobili i potvrdu.

 

     

 

 

 

Iduća aktivnost bila je napraviti poster, a glasanjem za postere izabrao se onaj koji će predstavljati cijeli projekt. Naš poster je nakon glasanja izabran kao pobjednički.

 

     

 

Mentori svih zemalja sudionica trebali su poslati 3 stvari vezane za njihovu državu, a to su bile:

grad koji ima neku povijesnu vrijednost tradicionalno jelo te države zastavu države

Voditeljica projekta Cigdem Arslan napravila je video koji su učenici trebali pogledati te su u 12. mj. 2020. godine sudjelovali u online kvizu na kojem su postigli visoka mjesta.

Video: https://youtu.be/tH_nVirN7Tc

 

     

 

 

 

Sljedeća aktivnost bila je zajednički rad tj. trebali su napraviti virtualnu učionicu tako da svatko od sudionika doda samo jednu stvar u učionicu. Ovo je finalni produkt:

     

 

 

U 12. mjesecu učenici su trebali svojim prijateljima iz projekta poslati božićne i novogodišnje čestitke. U školi smo organizirali radionicu na kojoj su naši učenici izradili čestitku za svog para iz Turske te smo im poslali kolaže naših uradaka.

 

 

                                         

 

Nakon pauze za zimske praznike, tema je bila zdrava prehrana. Učenici su trebali poslati fotografije njihovih inačica zdravog doručka:

 

     

 

Nadalje, u alatu Toontastic učenici su trebali napraviti kratko predavanje na temu po njihovu izboru. Rezultate možete vidjeti na sljedećim poveznicama:

https://www.youtube.com/watch?v=t7ZuFgsHjPs

https://www.youtube.com/watch?v=8k7nzjXgYJ0&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=CzEiqV6pbCY

https://www.youtube.com/watch?v=FTRzMoeZYHA

 

Sljedeća aktivnost bila je izraditi glazbene instrumente od otpadnog materijala npr. boca, čepova, papira, bilo kakve plastike. Marita, Mara i Leona su napravile bubnjeve i gitaru.

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U digitalnom alatu Chatterpix učenici su trebali oživjeti likovni uradak na temu očuvanja okoliša  s prigodnim sloganom. Njihove uratke možete vidjeti i poslušati na sljedećim poveznicama:

https://www.youtube.com/watch?v=dpYxRN0H0BQ

https://www.youtube.com/watch?v=bR9rvIkMt24

https://www.youtube.com/watch?v=3bVkIzxSSdQ

Posljednja aktivnost bila je napisati stranicu priče u alatu Storyjumper. Tema su bila zanimanja. Naslov knjige „When I grow up, I want to be“. Aktivnost je osmišljena tako da cijelu priču prati jedna djevojčica koja istražuje zanimanja i traži ono koje bi moglo biti najzanimljivije za nju. Učenica Mara Gašpar zajedno s učiteljicom Antonijom Dropulić osmislila je zanimanje turističkog vodiča te ga uklopila u priču.

Poveznica cijele priče: https://www.storyjumper.com/book/read/98842016/OUR-STORIES

 


Osnovna škola "Vrgorac"